نوشته شده توسط : fahimeh

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل اترک مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

خانه ملک مشهد

_ملک_مشهد_4.jpg

خانه ملک مربوط به اواخر دوره قاجار است و در مشهد، ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است .این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

_ملک_مشهد_3.jpg

_ملک_مشهد_1.jpg

 

غار مغان مشهد

 

دهانه غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار دارای دو دهانه است. ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد. درون غار آثار استالاگمیت و استالاکتیت و چندین حلقه چاه وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد. همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵سانتیمتر و برکهٔ آبی وجود دارد..این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد ، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهدکشف شده است.

 

_مغان_مشهد_2.jpg

 

_مغان_مشهد_7.jpg

 

 از سقف این غارستونهای استالاکتیت و استالاکمیت که شاخه های آهکی هستند آویزان است و منظره بسیار جالبی را به وجود آورده . در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن بسیار سرد است بطوری که در تابستان نیز نمی توان بیشتر از چند لحظه دست و پارا در آن نگه داشت . درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که درون بعضی از آنها پرندگانی نیز زندگانی می کنند .

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست.  ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد.بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

_مغان_مشهد_1.jpg

 

_مغان_مشهد_3.jpg

 

_مغان_مشهد_6.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 تور مشهد از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل جم مشهد:

هتل جم مشهد چدر خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه از حرم مطهر رضوی واقع سده است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه است. در این هتل 5 آسانسور با ظرفیت 50 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جم

امکانات هتل جم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، لابی، کافی نت، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل جم2

هتل جهان مشهد :

هتل 3 ستاره جهان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع 101 اتاق دارد. هتل در فاصله 12 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 18 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل خدمات گردشگری برای مسافران تور مشهد خود دارد.

هتل جهان مشهد 1

امکانات هتل جهان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایرکاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

هتل جهان مشهد2

هتل جهان مشهد 3

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 تور مشهد از کرمانشاه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پردیسان مشهد

 اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پرديسان داراي ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت ۶۰۰ نفر با خدماتي در سطح استاندارد میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پرديسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختكن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پرديسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل داراي ۵ سالن همايش و كنفرانس با ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با امكانات صوتي و تصويري، امكان ترجمه همزمان،‌ ميكروفون‌هاي روميزي با بهترين دكوراسيون، سالن‌هاي جانبي جهت كميسيون‌ها و جلسات اداري با ظرفيت ۳۰ الي ۱۰۰ نفر با خدمات ويژه VIP و خدماتي حرفه‌اي كه در نوع خود بي‌نظير است. هتل پرديسان  داراي ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتي در حد استانداردهاي بين‌المللي با دكوراسيوني زيبا در رنگ‌هاي مختلف و مورد پسند سليقه‌هاي متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل  اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

 

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ایساتیس مشهد

 

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های نوساز دو ستاره شهرمشهد است. این هتل در بلوار امام رضا احداث شده است. هتل ایساتیس مشهد با امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع اتاق‌ها، طراحی و معماری چشم نواز، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات،سرویس رفت به حرم,  رستوران با طبخ انواع غذای ایرانی و لابی مجلل و رستورانی با طبخ غذاهای ایرانی خوش طعم ایرانی آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به گردشگران تور مشهد میباشد.

گردشگران تور مشهد که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند رزرو هتل ایساتیس مشهد را با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسب در ذهن داشته باشند.

همچنین برای اطلاع بیشتر و هماهنگی جهت تور مشهد تماس با آزانس سالی گشت با شماره تلفن 41954 را فراموش نفرمایید.

هتل آریا مشهد

هتل آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل با حرم امام رضا فاصله بسیار کمی در حدود 5 دقیقه دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی، کافی شاپ، فولبرد، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، خدامات خانه داری، ترانسفر رایگان فرودگاه و... می باشد.گردشگران تور مشهد با توجه به امکانات نسبت به قیمت, رضایت مندی بالایی از این هتل دارند.

                                                                                                                         

 گردشگران تور مشهد که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند رزرو هتل آریا مشهد را با توجه به قیمت مناسب و امکانات خوب در ذهن داشته باشند.

 

 

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل تنها 3 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن واقع شده است. همچنین هتل اطلس در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه مشهد قرار گرفته است.هتل اطلس مشهد به صورت دو ساختمان شمالی و جنوبی طراحی شده و مجموعا 200 اتاق دارد.

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و... می باشد.

 

گردشگران تور مشهد با انتخاب این هتل زیبا سفری خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

 

 

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

 

Pars3.jpg

 

Pars4.jpg

_5.jpgمطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل کوثر ناب مشهد

یکی از هتل های پنج ستاره مشهد، هتل کوثر ناب مشهد واقع در بلوار امیرالمومنین است. این هتل مجلل در سال 1392 در بلوار وحدت در ساختمانی لوکس در زمینی به مساحت 3686 متر مربع با تمامی امکانات در نزدیک ترین فاصله به حرم مطهر ساخته شده است. هتل کوثر ناب مشهد در جایگاهی خوب نسبت به حرم  و مراکز خرید بنا شده و اقامتگاهی مناسب برای مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 میباشد.

 

kosar2.jpg

فاصله هتل تا فرودگاه و مرکز شهر : 15 دقیقه با ماشین

هتل کوثر ناب مشهد با پذیرش 24 ساعته و حضور پرسنل مجرب، با ارائه بهترین خدمات رفاهی میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند و سفری خاطره انگیزی را برای میهمانان تور مشهد آرزو میکند.

 

kosar1.jpg

امکانات رفاهی هتل کوثر ناب مشهد:

پذیرش شبانه روزی میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، اتاق های لوکس مجهز به تمامی امکانات (یخچال - سیستم گرمایشی و سرمایشی ) و سیستم تهویه مطبوع، رستوران با ارائه ویژه ترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ با بهترین پذیرائی از زائران عزیز تور مشهد، اینترنت، خشکشوئی، TV (ماهواره)، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه، تاکسی سرویس برای گردشگران تور مشهد نوروز 96، اتاق بازی، بیلیارد، فوتبال دستی، فتوکپی - فکس - تبدیل ارز و ... .


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 هتل پارس مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارس مشهد است.

pars1.JPG

هتل پارس مشهد، در زمینی به وسعت پنج هکتار در بلوار وکیل آباد و تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، در سال 1382 در ساختمانی لوکس بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تفریحی از جمله طرقبه و شاندیز و مراکز خرید ( نمایشگاه بین المللی ) واقع شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 25 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم مطهر : 20 دقیقه با ماشین

در هتل پارس مشهد با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین امکانات و خدمات 24 ساعته میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره مجلل دارای 228 اتاق استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.

 

pars4.jpg

امکانات هتل پارس مشهد:

پذیرش شبانه روزی مسافران محترم تور مشهد نوروز 96، رستوران با بهترین غذاهای متنوع و سنتی، کافی شاپ و چایخانه، فروشگاه، پارکینگ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، آرایشگاه، سالن همایش و جلسات، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین بازی از جمله تنیس و دارت و بیلیارد، استخر و جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت پر سرعت و ارائه صبحانه در اتاق زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 و ... .

هتل پارس مشهد با تمامی امکانات سفری به یاد ماندنی را برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم میکند.

 

pars3.jpg

 

pars2.JPG


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل بهارستان مشهد

هتل 3 ستاره بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. این هتل 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.این هتل خاطرات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود می سازد.

 

امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

هتل باختر مشهد

 

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانانتور مشهد خود می باشد.

 

امکانات هتل باختر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 

 تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

 

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

 

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

 

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

 

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 

 تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

تالار و رستوران اطلسیه مشهد 

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران های مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است .این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است.

 

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز فعالیت می کند . در این مجموعه کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد ایجاد کرده است . ازامکانات دیگر این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد .این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور تبدیل کرده است .

 

 

رستوران ترکیش فود :

 

در این فست فود غذاهای ترکی مانند :سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند .مسافران تور مشهدمی توانند برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و از غذاهای آن لذت ببرند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های مشهد , ارزان ترین رستوران های مشهد , امکانات رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

شاندیز مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهدنشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارایه می‌دهد

 

 

ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران تور مشهد منطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

 

 

قلعه دهسرخ مشهد

 

قلعه دهسرخ مشهد در بالاترین نقطه مشرف به روستای دهسرخ بقایای قلعه‌ای کهن موسوم به «قلعه نو» به چشم می‌خورد که با خشت و گل و لاشه سنگ برآمده و حصارهای اولیه آن به پنج متر می‌‌رسید. آنچه از معماری بنا برجای مانده، نشان می‌‌دهد شش برج دایره‌‌ای شکل بر پیرامون قلعه به صورت دو اشکوبه وجود داشته و گویا ورودی آن از ضلع شمالی و میان برج وسط بارو بوده است. در قرون و سده‌های پیشین در فضای داخلی قلعه اتاق‌های مسکونی پیرامون یک فضای مرکزی ایجاد شده بود که امروز همه آن‌ها به آوار تبدیل شده است. قراین معماری انتساب این اثر را به دوره صفویه نشان می‌دهد. دهسرخ در 34 کیلومتریمشهد واقع است.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل 4 ستاره اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئیت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است.

 

 

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

 

 

 

 

هتل 3 ستاره آریا مشهد

هتل آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد می باشد.

 

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

 

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خرید و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

 

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

 

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

 

 

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,هتل های 3 ستاره مشهد , معرفی هتل 3 ستاره مشهد، امکانات هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پارس مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارس مشهد است.

 

هتل پارس مشهد، در زمینی به وسعت پنج هکتار در بلوار وکیل آباد و تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، در سال 1382 در ساختمانی لوکس بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تفریحی از جمله طرقبه و شاندیز و مراکز خرید ( نمایشگاه بین المللی ) واقع شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 25 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم مطهر : 20 دقیقه با ماشین

در هتل پارس مشهد با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین امکانات و خدمات 24 ساعته میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره مجلل دارای 228 اتاق استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.

 

 

امکانات هتل پارس مشهد:

پذیرش شبانه روزی مسافران محترم تور مشهد نوروز 96، رستوران با بهترین غذاهای متنوع و سنتی، کافی شاپ و چایخانه، فروشگاه، پارکینگ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، آرایشگاه، سالن همایش و جلسات، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین بازی از جمله تنیس و دارت و بیلیارد، استخر و جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت پر سرعت و ارائه صبحانه در اتاق زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 و ... .

هتل پارس مشهد با تمامی امکانات سفری به یاد ماندنی را برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم میکند.

 

 

 

 


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پردیسان مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل پردیسان مشهد است.

 

هتل پردیسان مشهد لوکس با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی میزبان مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. همچنین با حضور پرسنل مجرب و سرویس دهی 24 ساعته سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 فراهم میکنند. این هتل با وسعت 33000 متر مربع در بزرگراه کلانتری بنا شده است. همچنین نسبت به مراکز تجاری و خرید در جایگاهی مناسب واقع شده است. از خدمات ارائه شده هتل میتوان به بلیط رایگان مجموعه آبی و تخفیف جهت بیلیارد و زمین تنیس نام برد.

 

 

امکانات رفاهی و ورزشی هتل پردیسان مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق هایی با امکانات خوب و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران با ارائه بهترین غذاهای متنوع و سنتی برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه، چایخانه، سالن کنفرانس، زمین های بازی، زمین تنیس، مراکز خرید و فروشگاه، TV (ماهواره)، آرایشگاه، صندوق امانات، بیلیارد، استخر، سونا - جکوزی، تاکسی سرویس جهت مسافران تور مشهد نوروز 96.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

  هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

 

هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

 

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد مقدس، در خیابان امام رضا، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است.

 

 این هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنایی لوکس بنا شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با حضور پرسنل مجرب و امکانات رفاهی و تفریحی, میزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 میباشند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری ، همچنین جاذبه های گردشگری قرار گرفته، از این رو اقامتگاهی مجلل برای زائرین حرم علی بن موسی الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتی به یاد ماندنی را در این هتل خواهند داشت.

 

 

 

امکانات رفاهی ارائه شده در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق و سوئیت های شیک با تمامی امکانات و مینی بار اتاق و پذیرایی عصرانه بصورت رایگان، سرویس روم، رستوران های مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96)، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رایگان ، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه)، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت برای میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پارکینگ اختصاصی و همچنین کارواش بدون دریافت هزینه، کتابخانه و ... . با تمامی این امکانات رفاهی و ورزشی نظر اکثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب کرده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پارس مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارس مشهد است.

 

هتل پارس مشهد، در زمینی به وسعت پنج هکتار در بلوار وکیل آباد و تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، در سال 1382 در ساختمانی لوکس بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تفریحی از جمله طرقبه و شاندیز و مراکز خرید ( نمایشگاه بین المللی ) واقع شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 25 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم مطهر : 20 دقیقه با ماشین

در هتل پارس مشهد با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین امکانات و خدمات 24 ساعته میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره مجلل دارای 228 اتاق استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.

 

 

امکانات هتل پارس مشهد:

پذیرش شبانه روزی مسافران محترم تور مشهد نوروز 96، رستوران با بهترین غذاهای متنوع و سنتی، کافی شاپ و چایخانه، فروشگاه، پارکینگ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، آرایشگاه، سالن همایش و جلسات، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین بازی از جمله تنیس و دارت و بیلیارد، استخر و جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت پر سرعت و ارائه صبحانه در اتاق زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 و ... .

هتل پارس مشهد با تمامی امکانات سفری به یاد ماندنی را برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم میکند.

 

  بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد ,هتل پارس مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

 

تالار و رستوران اطلسیه مشهد 

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران های مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است .این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است.

 

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز فعالیت می کند . در این مجموعه کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد ایجاد کرده است . ازامکانات دیگر این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد .این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور تبدیل کرده است .

 

 

رستوران ترکیش فود :

 

در این فست فود غذاهای ترکی مانند :سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند .مسافران تور مشهدمی توانند برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و از غذاهای آن لذت ببرند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های مشهد , ارزان ترین رستوران های مشهد , امکانات رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

 

علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهدنشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارایه می‌دهد

 

 

ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران تور مشهد منطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

 

 

قلعه دهسرخ مشهد

 

قلعه دهسرخ مشهد در بالاترین نقطه مشرف به روستای دهسرخ بقایای قلعه‌ای کهن موسوم به «قلعه نو» به چشم می‌خورد که با خشت و گل و لاشه سنگ برآمده و حصارهای اولیه آن به پنج متر می‌‌رسید. آنچه از معماری بنا برجای مانده، نشان می‌‌دهد شش برج دایره‌‌ای شکل بر پیرامون قلعه به صورت دو اشکوبه وجود داشته و گویا ورودی آن از ضلع شمالی و میان برج وسط بارو بوده است. در قرون و سده‌های پیشین در فضای داخلی قلعه اتاق‌های مسکونی پیرامون یک فضای مرکزی ایجاد شده بود که امروز همه آن‌ها به آوار تبدیل شده است. قراین معماری انتساب این اثر را به دوره صفویه نشان می‌دهد. دهسرخ در 34 کیلومتریمشهد واقع است.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پردیسان مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل پردیسان مشهد است.

 _پردیسان_مشهد1.jpg

هتل پردیسان مشهد لوکس با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی میزبان مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. همچنین با حضور پرسنل مجرب و سرویس دهی 24 ساعته سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 فراهم میکنند. این هتل با وسعت 33000 متر مربع در بزرگراه کلانتری بنا شده است. همچنین نسبت به مراکز تجاری و خرید در جایگاهی مناسب واقع شده است. از خدمات ارائه شده هتل میتوان به بلیط رایگان مجموعه آبی و تخفیف جهت بیلیارد و زمین تنیس نام برد.

 _پردیسان_مشهد3.jpg

 _پردیسان_مشهد5.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل پردیسان مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق هایی با امکانات خوب و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران با ارائه بهترین غذاهای متنوع و سنتی برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه، چایخانه، سالن کنفرانس، زمین های بازی، زمین تنیس، مراکز خرید و فروشگاه، TV (ماهواره)، آرایشگاه، صندوق امانات، بیلیارد، استخر، سونا - جکوزی، تاکسی سرویس جهت مسافران تور مشهد نوروز 96.

 _پردیسان_مشهد4.jpg

 _پردیسان_مشهد2.jpg

بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره، هتل مدینه الرضا مشهد، واقع در خیابان شیرازی با معماری بی نظیری میباشد. این هتل در جایگاهی خوب در شهر، با امکانات لوکس بنا شده و تنها 150 متر تا حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه و فاصله هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه تخمین زده میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد6.png

 

هتل با ارائه امکانات کامل, در محوطه دلنشین، با حضور پرسنل مجرب میزبان زائران تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره با ارائه امکانات مجلل از جمله " 400 اتاق و سوئیت های شیک با سیستم تهویه مطبوع با تزئینات زیبا، TV (ماهواره) و سرویس دهی مناسب به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان تور مشهد نوروز 96 میباشند. 

 

 

_مدینه_الرضا_مشهد4.jpg

 

هتل مدینه الرضا, با توجه به خدمات رفاهی و تفریحی و فاصله کوتاهی که به حرم دارد، جز ویژه ترین اقامتگاه ها برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 شده است.

 

 _مدینه_الرضا_مشهد5.jpg

 

 امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد :

این امکانات شامل: پذیرش 24 ساعته، اتاق های رو به حرم مطهر، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، رستوران سنتی و همچنین رستوران در فضای باز، رستوران گردان برای مسافران تور مشهد نوروز 96، اینترنت در لابی و اتاق ها، سالن ( همایش، کنفرانس، تشریفات، جلسات) جهت میهمانان تور مشهد نوروز 96، استخر، سونا (خشک و بخار )، جکوزی، فروشگاه و مراکز خرید سوغاتی برای زائران تور مشهد نوروز 96، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها، خدمات برای معلولین و ... میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد2.jpg

در این هتل با وجود بهترین امکانات در محیطی آرام و ارائه تاکسی سرویس بصورت شبانه روزی، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 آرزو میکند.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

 هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

 

هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

 

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد مقدس، در خیابان امام رضا، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است.

 

 این هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنایی لوکس بنا شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با حضور پرسنل مجرب و امکانات رفاهی و تفریحی, میزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 میباشند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری ، همچنین جاذبه های گردشگری قرار گرفته، از این رو اقامتگاهی مجلل برای زائرین حرم علی بن موسی الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتی به یاد ماندنی را در این هتل خواهند داشت.

  

امکانات رفاهی ارائه شده در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق و سوئیت های شیک با تمامی امکانات و مینی بار اتاق و پذیرایی عصرانه بصورت رایگان، سرویس روم، رستوران های مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96)، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رایگان ، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه)، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت برای میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پارکینگ اختصاصی و همچنین کارواش بدون دریافت هزینه، کتابخانه و ... . با تمامی این امکانات رفاهی و ورزشی نظر اکثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب کرده است.

 

مطالب مرتبط:

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل باختر مشهد

 هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانانتور مشهد خود می باشد.

 

امکانات هتل باختر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...

 

 

هتل آپادانا مشهد

هتل 4 ستاره آپادانا مشهد در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد احداث شده است. فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.

 

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

 

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

 

 

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

 

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

 

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 

 تور مشهد اسفند 95  



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

  هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

mashhad21.jpg

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد مقدس، در خیابان امام رضا، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است.

.JPG

 این هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنایی لوکس بنا شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با حضور پرسنل مجرب و امکانات رفاهی و تفریحی, میزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 میباشند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری ، همچنین جاذبه های گردشگری قرار گرفته، از این رو اقامتگاهی مجلل برای زائرین حرم علی بن موسی الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتی به یاد ماندنی را در این هتل خواهند داشت.

 

5.jpg

 2.jpg

امکانات رفاهی ارائه شده در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق و سوئیت های شیک با تمامی امکانات و مینی بار اتاق و پذیرایی عصرانه بصورت رایگان، سرویس روم، رستوران های مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96)، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رایگان ، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه)، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت برای میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پارکینگ اختصاصی و همچنین کارواش بدون دریافت هزینه، کتابخانه و ... . با تمامی این امکانات رفاهی و ورزشی نظر اکثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب کرده است.

 3.jpg

  

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره، هتل مدینه الرضا مشهد، واقع در خیابان شیرازی با معماری بی نظیری میباشد. این هتل در جایگاهی خوب در شهر، با امکانات لوکس بنا شده و تنها 150 متر تا حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه و فاصله هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه تخمین زده میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد6.png

 

هتل با ارائه امکانات کامل, در محوطه دلنشین، با حضور پرسنل مجرب میزبان زائران تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره با ارائه امکانات مجلل از جمله " 400 اتاق و سوئیت های شیک با سیستم تهویه مطبوع با تزئینات زیبا، TV (ماهواره) و سرویس دهی مناسب به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان تور مشهد نوروز 96 میباشند. 

 

 

_مدینه_الرضا_مشهد4.jpg

 

هتل مدینه الرضا, با توجه به خدمات رفاهی و تفریحی و فاصله کوتاهی که به حرم دارد، جز ویژه ترین اقامتگاه ها برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 شده است.

 

 _مدینه_الرضا_مشهد5.jpg

 

 امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد :

این امکانات شامل: پذیرش 24 ساعته، اتاق های رو به حرم مطهر، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، رستوران سنتی و همچنین رستوران در فضای باز، رستوران گردان برای مسافران تور مشهد نوروز 96، اینترنت در لابی و اتاق ها، سالن ( همایش، کنفرانس، تشریفات، جلسات) جهت میهمانان تور مشهد نوروز 96، استخر، سونا (خشک و بخار )، جکوزی، فروشگاه و مراکز خرید سوغاتی برای زائران تور مشهد نوروز 96، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها، خدمات برای معلولین و ... میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد2.jpg

در این هتل با وجود بهترین امکانات در محیطی آرام و ارائه تاکسی سرویس بصورت شبانه روزی، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 آرزو میکند.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل درویشی مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل درویشی مشهد با نمایی مجلل است. هتل درویشی مشهد در بین خیابان امام رضا 24 و 26 در سال 1386 در زمینی به مساحت هشتصد متر مربع در 25 طبقه واقع شده است که این هتل در نزدیکی حرم مطهر به فاصله 1400 متر میباشد.

_درویشی_مشهد1.jpg

_درویشی_مشهد6.jpg

این هتل شیک در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و تفریحی بنا شده است. فاصله هتل درویشی مشهد تا مرکز شهر 10 دقیقه و همچنین 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. در هتل درویشی مشهد، با حضور پرسنل مجرب و ارائه تمامی امکانات رفاهی و تفریحی، اقامتگاه مناسبی برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 میباشد. در هتل درویش مشهد تمامی خدمات رفاهی به زائران تور مشهد نوروز 96، ارائه میشود. 

_درویشی_مشهد3.jpg

از امکانات رفاهی و ورزشی هتل درویشی مشهد میتوان به سرویس 24 ساعته به میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای سنتی و بین المللی ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های تازه، چایخانه سنتی، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر، کافی نت و اینترنت با سرعت ، آتلیه عکاسی، استخر و همچنین استخر ویژه کودکان، سونا (خشک و بخار) و جکوزی، محوطه بازی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، فروشگاه، پارکینگ اختصاصی ، آرایشگاه و اتاق عقد، خشکشوئی و ترانسفر فرودگاهی و ....  را نام برد. تمامی میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل لوکس سفر خاطره انگیزی را خواهند داشت.

_درویشی_مشهد4.jpg

_درویشی_مشهد2.jpg

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد مقدس، در خیابان امام رضا، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است.

.JPG

 این هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنایی لوکس بنا شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با حضور پرسنل مجرب و امکانات رفاهی و تفریحی, میزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 میباشند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری ، همچنین جاذبه های گردشگری قرار گرفته، از این رو اقامتگاهی مجلل برای زائرین حرم علی بن موسی الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتی به یاد ماندنی را در این هتل خواهند داشت.

 

5.jpg

 2.jpg

امکانات رفاهی ارائه شده در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق و سوئیت های شیک با تمامی امکانات و مینی بار اتاق و پذیرایی عصرانه بصورت رایگان، سرویس روم، رستوران های مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96)، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رایگان ، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه)، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت برای میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پارکینگ اختصاصی و همچنین کارواش بدون دریافت هزینه، کتابخانه و ... . با تمامی این امکانات رفاهی و ورزشی نظر اکثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب کرده است.

 3.jpg

 4.jpeg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد

_سنتر1.jpg

_سنتر2.jpg

مجتمع تجاری کیان سنتر یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهدمی باشد که با مساحت ۱۴۰٫۰۰۰ متر مربع و در چندین طبقه شامل فست فود،بورس آرایشی،پوشاک،سوغات مشهد و .... یکی از بزرگترین مراکز تجاری در شهر مشهد می‌باشد.مرکز خرید کیان سنتر مشهد که مورد توجه مجاورین و مسافران تور مشهدقرار می گیرد دربلوار جانباز-تقاطع فرامرز عباسی مشهد واقع شده است.هتل های نزدیک به این مجموعه تجاری رفاهی هتل پردیسان مشهد وهتل هما مشهد است.این مرکز خرید به دلیل ارائه خدمات عالی از بهترین بازارهای مشهد است.

_سنتر3.jpg

_سنتر4.jpg

 

مجتمع تجاری وصال مشهد :

_تجاری_وصال2.jpg

مجتمع تجاری وصال مشهد در زمینی به مساحت  11270 متر مربع و با زیربنای به مساحت حدود 48000 متر مربع و در شش طبقه احداث گردیده. این مجتمع با داشتن فروشگاهها با برندهای معتبر، رستوران ها، جذابیت های گردشگری (آبنمای موزیکال)و  پارکینگ طبقاتی و همچنین پارکینگ مجزا برای اتومبیل های سنگین و آسانسور پانوراما و نمازخانه می باشد.مجتمع تجاری وصال علاوه بر داشتن 370 واحد تجاری دارای,4 واحد بانک,تالارهای پذیرایی,رستوران و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز برای بازدید کنندگان تور مشهدمی باشد.

_تجاری_وصال1.jpg

_تجاری_وصال4.jpg

_تجاری_وصال5.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

مجتمع کوهسر مشهد 

_کوهسر_مشهد.jpg

_کوهسرمشهد1.jpg

مجتمع کوهسر مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهدمی باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غدا خوری می باشد . رستوران نیلوفر آبی که دارای دکوراسیون عالی و مجا می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا و ملاقات های گردشگرانتور مشهداست . دیگری رستوران ایتالیایی بونو می باشد . این رستوران دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس می باشد.

_کوهسر_مشهد2.jpg

_کوهسر_مشهد3.jpg

 

رستوران بابا قدرت مشهد :

_بابا_قدرت1.jpg

_بابا_قدرت_3.jpg

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است .رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد استرستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافرانتور مشهدپذیرایی می کند .بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندان  این منطقه عرضه شده است.

_بابا_قدرت4.jpg

_بابا_قدرت2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد